tisdag, oktober 14, 2008

Ännu mer tävlingar!

Det är tydligen tävlingstider, vilket jag inte har något emot. Bara roligt!
En tävling hittar du hos Fyra årstider - mitt liv på landet.




Där kan du vinna hjärtligt härliga hjärtbakformar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Den andra tävlingen hittar du hos Vita ljuva tankar.


Där har du bl a möjlighet att vinna ett underbart smycke ur Lindas smyckeskollektion Dreams of Pearls. Hon erbjuder även fler vinster... Gå in och titta på hennes blogg!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ha det så bra så länge!

Jag återkommer....

4 kommentarer:

Mamma C sa...

ja det mycket nu :-)
Kram mamma c

mig & alice sa...

Hej vännen.

Vilka fina vinster, de där halsbandet skulle jag inte ha något emot att vinna :-).

Ha det så gott.
Kraam
Melinda

Viola sa...

Ja det tävlas och lottas ut och många träffar, härligt att det händer så mycket, ha en bra dag och tack för alla dina rara kommentarer, kram VIOLAN , här lyser solen ytterligare en dag!

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Tänk om man......
Bakformarna ville jag gärna ha.
Allt gott ellers?
Kramen från mig.
Synne.