lördag, januari 19, 2008

Härliga bloggare och awards!


Jag har inte bloggat länge, men har redan hunnit bekanta mig lite smått med andra bloggare. Det är så roligt när det kommer nya besökare och hälsar på och skriver några ord. Det uppskattar jag!
Jag blev också väldigt glad över att få en YOU MAKE MY DAY - AWARD av Annalunda. Du är underbar!!
Hon har en härlig blogg som man mår så bra av att besöka så det gör mig extra glad att hon gillar min enkla lilla sida...och naturligtvis skickar jag en award tillbaka.

Att veta vem man ska skicka en award är verkligen inte lätt då det är så många trevliga bloggare där ute. Men jag har plockat fram några stycken som på ett eller annat sätt gör mig glad (vilket är så många fler - se på min lista över bloggar att besöka...) och det är:

Faster Atta

Mångsysslare sin håndarbeidsblogg

Annas vita hjärtan

Blåbär och annat snadder

Huset mitt i byn

Lin och lavendel

Livet på Bergagården

Me and alice

Pennyshouse


Som sagt, det är så många härligar bloggare där ute, så egentligen vill jag att ni alla tar åt er - ni är så bra!!

Kram på er alla!

5 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Du är också underbar och jag hoppas att du piggat på dig...blåser det hos dig??


Kram Annie

Bergagårdens Lina sa...

Tack så väldigt mycket för "awarden"! Jag blir så glad!

Hos oss var det nog kuloledningar tidigare men nån gång under 60-talet så tilläggsisolerade man och satte upp nya skivor invändigt och då drogs all el om inne i väggarna. Och faktiskt så känns det rätt så bra. Vi har några utanpåliggande ledningar ändå men där tänkte vi få byta ut clasohlson-strömbrytarna till gamla i bakelit i alla fall så ser det lite mer passande ut :)

Ha en trevlig kväll!

me and alice sa...

Grattis till din utmärkelse!!! Det är du värd. Vad duktig du är på att skriva en massa...
Känner igen det där med att klippa sonen, hi, hi...
många kramar susanne
ps. Tack för utmärkelsen... Vad snäll du är...

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till din award! Det är alltid kul att uppmärksammas för det man gör! Fortsatt skön helg, kram!

Mångsysslare sa...

Gratulerer med award-en og takk for at du ga den videre til meg! Min blogg skal jeg forsøke å holde strikt til håndarbeid, så jeg legger ikke inn den der.

Håper du ikke har alt for vondt etter møtet med asfalten! Jeg har samme problem med at så fort det er en ujevnhet, så ligger jeg der. Har nok belasta ankelene for mye i gjennom livet, jeg. Det har kanskje du også. Min sjukgymnast har gitt meg øvelser for å trene opp ankelene. Det har gitt bra effekt. Du kan ta kontakt med vårdcentralen for å få øvelser som styrker leddet.

Antar at stormen har fart fram uten alt for mye skader hos dere som bor litt beskyttet. Her blåser det MYE, men ingen skader har oppstått, så vi er glade.

Mitt beste städtips med barna er at vi gjør noe sammen, pyssel, baking eller åker til simhallen når det er klart.